مصاحبه آرشیو خبر ها
بوفون : ناپولی تلاش می کند تا نشان دهد به ایگوایین وابسته نبوده است ! تیم بزرگی داریم

بوفون : ناپولی تلاش می کند تا نشان دهد به ایگوایین وابسته نبوده است ! تیم بزرگی داریم

جیجی بوفون سنگربان ارزشمند باشگاه یوونتوس بعد از بازی دوستانه مقابل تیم جوانان یووه به خبرنگاران و در مورد آخرین وضعیت تیم یووه صحبت کرد.

 

او در ابتدا گفت:

 

پنج سال بی نظیر را سپری کرده ایم و سران باشگاه نشان دادند که به این تیم بسنده نمی کنند و این نشانه ی بسیار خوبی است برای هواداران و بازیکنان که بدانند راهی طولانی در پیش خواهیم داشت.

 

بوفون افزود:

 

این نکته که شما بتوانید شرایط ایده ال خود را در طول دوران فصل حفظ کنید بسیار مهم است و تصور می کنم که تجریبات فصل گذشته به ما کمک خواهد کرد که خود را بالاتر از بقیه و برتر ندانیم. در زمین بازی شرایط با چیزی که هستید تفاوت دارد و ما باید این نکته را به اثبات برسانیم که هر چه در مورد ما گفته می شود، درست است. چیزی که من در چند هفته اول دوست داشتم، این بود که دیدم بازیکنان جدید انگیزه زیادی برای کار کردن دارند. آنها شخصیت باشگاه های بزرگ را دارند، اگر چه محتاط هستند ولی اعتماد به نفس کافی برای تفکرات بزرگ را دارند.

 

بوفون به الوز خرید جدید تیم اشاره کرد و گفت:

 

من از او درخواست کردم که به ما کمک کند تا به رویایی که چندین سال است در پی آن هستیم دست پیدا کنیم و بالاتر از جایگاه فعلی خود باشیم. به هر حال او در تیمی بوده که به موفقیت و کسب جام های متوالی عادت پیدا کرده و این می تواند کمک بزرگی برای ما باشد. تجربه ی الوز یکی از مواردی است که ما در این فصل به دست آورده ایم و باید استفاده کنیم.

 

او به بازیکنانی که از تیم رفته اند نیز پرداخت و گفت:

 

من با موراتا صحبت کردم و چند پیام فرستادیم، همین طور از طریق سیمونه زازا چون آنها همیشه با هم صحبت می کردند. او واقعا خیلی با ادب بود و واقعا فشار زیادی را تحمل کرد تا در این دو سال به یک قهرمان تبدیل شد.

 

پوگبا؟

 

برای پوگبا دنبال کردنش کار راحت تری بود، در فضای مجازی. در هر صورت فکر می کنم او یک پسر خارق العاده است یک قهرمان فوق العاده و کسی که به دنبال یک دوره حرفه ای استثنایی است.

 

جیجی در پایان گفت:

 

قبل از اینکه فصل شروع شود خیلی سخت است که پیش بینی قطعی داشته باشیم. من فکر می کنم اینتر تیمی است که فصل قبل هم 15‐16 بازیکنی داشت که می توانست با ما، ناپولی و رم بجنگد. از نظر من امسال آنها بیشتر تقویت شده اند. رم بیشترین بهره را از کار عالی لوچانو اسپالتی برده و من فکر می کنم با باور و ثبات بیشتری کار را شروع خواهند کرد. ناپولی مشخصا ایگوایین را از دست داده ولی همین می تواند به سایر بازیکنان کمک کند تا بهتر شوند، پس آنها تلاش بیشتری می کنند تا نشان دهند به هیگواین وابسته نبوده اند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: